torstai 16. huhtikuuta 2015

Viikko 15 / Anu

Viime viikon alkuviikolla iski hillitön flunssa, ilman kuumetta tosin. Takareiden pamahtaminen altisti omalta osaltaan flunssapöpölle ja kun vielä kikkailin ruokavalion kanssa niin tuloksena oli tämä. Mulla oli testissä maidoton ja viljaton ruokaviikko tai oikeastaan kaksi viikkoa. Tällä saattoi olla jopa vaikutusta flunssan ärhäkkyyteen. Paino lähti hetkellisesti laskuun ja tottakai olin ihan liekeissä. Vatsa oli litteä ja olo.. Hieman kärttyinen ja kireä.

Hyvä oppiläksy taas siitä, että hyvällä ololla ja treenikunnolla on paljon suurempi merkitys kuin vaakalukemalla. Miksi se on niin vaikea saada upotettua tuonne omaan kalloon, kun hoen sitä omille asiakkaillekin joka viikko ja päivä?

Viikon 15 treenit:
Ma: Kävelyä ja pikku pätkä hölkkää. Takareiteen sattui niin ei hölkkä onnistunut.
Ti: Tein kuntopiirin ihan hyvällä fiiliksellä ja 10 minsan rutistus crossarilla.. oli kova setti ja fiilis ihan katossa! Tästä flunssa sai ehkä sytykkeet..
Ke: kahvakuulatreenit vedin sanallisesti ja hieman vain mukana tehden.
Veto oli poissa to-pe joten lepäilin ihan suosiolla.
La: Aamulenkki 38 minuuttia. Ihana kevätaamu! Päivä kehonikämittauksia tehden sekä kuntosaliopastusta ryhmälle. Omat treenit sitten illemmalla:
Kyykky 40/50kg olisi mennyt enemmänkin
sjmv 20 kg pitempi sarja pumppaillen
penkki 35 / 40kg oli tiukka!
leuat melkein 2 normaalisti ja loput avustetusti sekä ylätaljaa 12 toistoa 45kg:lla
keskivartalo 2x - Hyvä treeni vaikka hieman flunssa vielä päällä
Su:  Kävelyä reilu tunti pk-sykkeillä ja lopuksi 20 minsan setti crossarilla. Tuntui hyvältä.

Palautin osittain maidon ja viljat takaisin tällä viikolla, sillä huomiolla että kaura heittää mahan ihan sekaisin. Tattaripuuroa heraisolaatilla ja marjoilla on sitte tämän viikon lempparisetti aamuisin. Nams.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan kiltisti!